Naša služba preclenia tovaru

Preclenie už od 17 EUR

Základná služba preclenia pri preclení jedného druhu tovaru do hodnoty colného dlhu 100 EUR je spoplatnená sumou 17 EUR, bez ďalších príplatkov.

Doba preclenia 1 pracovný deň

Ak je objednávka na preclenie odoslaná v pracovný deň do 15:00 a všetky zaslané doklady sú v poriadku, zásielka bude preclená už nasledujúci pracovný deň.

Vo výnimočných prípadoch a v prípade poštových zásielok sa môže preclenie predĺžiť o jeden pracovný deň.

Kompletný cenník služieb nájdeš na stránke cenník a dokumenty.

Postup je jednoduchý

null

Zašleš nám potrebné dokumenty cez online formulár

null

Zásielku preclíme a uhradíme colný dlh

null

Uhradíš našu faktúru za colný dlh a poplatok za preclenie

null

Zásielku ti doručí prepravná spoločnosť

Aké zásielky preclievame

Poštové zásielky

Preclievame všetky zásielky Slovenskej pošty.

Letecké zásielky

Preclievame expresné letecké zásielky spoločností DHLFedEx/TNTUPS/SPS, ako aj letecké cargo zásielky spoločností Skyport a CHSprihlásené na colnom úrade Bratislava – letisko.

V prípade záujmu o iný druh preclenia (cestná preprava, …), alebo v pripáde záujmu o pravidelnú spoluprácu nás prosím kontaktujte.

Priprav si prosím

registracia

Zaregistruj sa do APV CReg/EORI

Vyplň a odošli formulár na Finančnej správe SR (stačí kliknúť na modré tlačidlo “EORI a Creg: žiadosť o registráciu”).

Registrácia je jednorázová a nie je ju potrebné opakovať pri každom dovoze tovaru.

null

Dodatočné doklady od prepravnej spoločnosti

Od prepravnej spoločnosti je potrebné si dodatočne vyžiadať tzv “údaje potrebné k colnému prejednaniu zásielky” – jedná sa o niekoľko údajov, ktoré sa vpisujú do colného vyhlásenia Pri zásielkách Slovenskej pošty stačí zaslať oznámenie o zásielke obdržané z pošty.

Do prepravnej spoločnosti stačí zaslať email s textom “Prosím o zaslanie všetkých dokladov potrených k osobnému colnému konaniu (pozičné číslo, RDT číslo, prehlásenie o preprave…)”.

dokument

Faktúru*/objednávku**

Kedže celková suma na platbe sa často skladá zo sumy samotného tovaru ako aj sumy za dopravu, prípadne si si objednal viac druhov tovarov, je potrebné k colnému konaniu doložiť aj tovarovú faktúru/objednávku.

Faktúra/objednávka by mala obsahovať:

  • jednotkovú cenu a počet každej položky tovaru;
  • sumu za dopravu, balné, poistenie (ak si za takúto službu niečo platil);
  • vyčíslenie prípadnej zľavy;
  • celkovú sumu aj s menou (EUR, USD, …).

 

* firmy
** súkromné osoby

platba

Doklad o platbe za tovar (iba súkromné osoby)

Colnému úradu musíme jednoznačne preukázať, akú sumu si za tovar zaplatil – potrebujeme predložiť výpis z banky, prípadne snímok obrazovky z elektronického bankovníctva, …

Doklad musí byť čitateľný, suma sa musí zhodovať s faktúrou/objednávkou (doklady môžu byť v iných menách, napr. EUR a USD) a na doklade musí byť uvedené meno majiteľa účtu.

Potvrdenie o platbe od predajcu colný úrad neakceptuje!

Odoslanie dokladov

Ak máš všetko potrebné pripravené, vyplň prosím formulár na ďalšej stránke. O ostatné sa už postaráme my 🙂