Ponúkame ti 2 prehľadné a férové produkty

null

Preclenie za 1 deň za 19* 17 EUR

Ak potrebuješ mať zásielku čo najskôr preclenú, ponúkame ti našu najrýchlejšiu službu.

* Do 31.12.2019 znížená cena na 17 EUR!

platba

Preclenie za 3 dni za 12 EUR

Ak chceš ušetriť a zásielka nie je pre teba až tak urgentná.

Deň = pracovný deň. Kompletný cenník služieb nájdeš na stránke cenník a dokumenty.

Postup je jednoduchý

null

Zašleš nám potrebné dokumenty cez online formulár

null

Zásielku preclíme a uhradíme colný dlh

null

Uhradíš našu faktúru za colný dlh a poplatok za preclenie

null

Zásielku ti doručí prepravná spoločnosť

Máme len 2 podmienky

null

Preclievame letecké expresné a cargo zásielky

Dokážeme ti precliť len zásielky, ktoré sú prihlásené na colnom úrade Bratislava – letisko (väčšina expresných zásielok DHL, FedEx, UPS, TNT a taktiež cargo zásielky zo spoločností Skyport a CHS).

Momentálne nepreclievame zásielky Slovenskej pošty.

null

Potraviny, alkohol, tabak a parfémy nepreclievame

Nevieme ti precliť zásielku, ktorá podlieha dovozným potravinovým alebo veterinárnym kontrolám, prípadne spotrebným daniam (potraviny, alkohol, tabak, parfémy).

Priprav si prosím

registracia

Zaregistruj sa do APV CReg/EORI

Vyplň a podpíš formulár:

súkromné osoby (APV CReg) / firmy (EORI)

Zašli na eori@financnasprava.sk

Registrácia je jednorázová.

null

Dodatočné doklady od prepravnej spoločnosti

Na colný úrad sa predkladá aj originálna dokumentácia, ktorá prišla so zásielkou. Väčšinou sa jedná o tzv. letecký nákladný list (AWB) a tovarovú faktúru (Invoice).

Ďalej je potrebné si dodatočne vyžiadať od prepravnej spoločnosti tzv “údaje potrebné k colnému prejednaniu zásielky” – jedná sa o niekoľko údajov, ktoré sa vpisujú do colného vyhlásenia (pozičné číslo, RDT číslo a číslo letu). Niektoré spoločnosti nezasielajú tieto údaje spolu s avízom o zásielke a je potrebné si ich vyžiadať dodatočne.

dokument

Faktúru*/objednávku**

Kedže celková suma na platbe sa často skladá zo sumy samotného tovaru ako aj sumy za dopravu, prípadne si si objednal viac druhov tovarov, je potrebné k colnému konaniu doložiť aj tovarovú faktúru/objednávku.

Faktúra/objednávka by mala obsahovať:

  • jednotkovú cenu a počet každej položky tovaru;
  • sumu za dopravu, balné, poistenie (ak si za takúto službu niečo platil);
  • vyčíslenie prípadnej zľavy;
  • celkovú sumu aj s menou (EUR, USD, …).

 

* firmy
** súkromné osoby

platba

Doklad o platbe za tovar (iba súkromné osoby)

Colnému úradu musíme jednoznačne preukázať, akú sumu si za tovar zaplatil – potrebujeme predložiť výpis z banky, prípadne snímok obrazovky z elektronického bankovníctva, …

Doklad musí byť čitateľný, suma sa musí zhodovať s faktúrou/objednávkou (doklady môžu byť v iných menách, napr. EUR a USD) a na doklade musí byť uvedené meno majiteľa účtu.

Potvrdenie o platbe od predajcu colný úrad neakceptuje!

Odoslanie dokladov

Ak máš všetko potrebné pripravené, vyplň prosím tento formulár. O ostatné sa už postaráme my 🙂